du som sändare ansvarar för att mottagaren tar det rätt.

arg arg arg.
 
Jag blir förbannad när man blir behandlad som fem år gammal. När kommentarer får en att bara känna, men dra åt h-vete med dej. I know what I'm doing. Maybe it was ment well, men det togs inte så. och som ni alla vet är det sändaren som ansvarar för att budskapet går fram rätt. Kanske det är något att jobba med? För du misslyckas totalt!
 
Idag är det fredag, imorgon har jag planer hör och häpna, ska träffa en person som jag ändå måste påstå känts som en person som velat umgås med mig, Som dagligen hörde av sig och frågade hur allt var. Den känslan fattas mig! Saker blev som det blev, det blir väl aldrig riktigt som vi hade det igen. Men kanske lite bättre!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0