Whoooohoooo

Det var länge sedan jag var så här glad, jag har äääntligen tagit tag i mitt liv och fått tillbaka min allra senaste blogg. Den jag skrev allt om kring min graviditet. Sen hackade någon min gamla mail, jag glömde lösenord och well, blev mamma och blev lite upptagen.
 
Nu den senaste tiden har jag fått tankar i huvudet som jag genast tänkt, blogg material. Så jag tror det var ett tecken!
 
Läste också en hel del gamla inlägg och jag måste säga att det är fantastiskt roligt att läsa!
Så nu blir det lite mer sjuka tankar, lite smått och gott om mitt liv, där jag mest kommer skriva för min egna del, komma ihåg mitt s.k low life till liv som jag har.
 
Nu är lilleman i sängen, han är en envis man med lätt att få på tårflödet och en mamma som viker sig. Jag försöker vara tuff, men inser rätt snabbt att jag ALLTID försöker hitta sätt att kompromissa. Alltid! Fattar det inte!
 
Nu ska jag h'änga tvätt och kolla någon serie, för det är det jag pysslar med om dagarna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0