Helgen

Igår var det söndag vilket innebar jobb för min del, det är lite konstigt att åka in och jobba när man alltid varit ledig på helger tidigare!
Men mina grabbar verkar ha haft det bra, fick sms om ett par nya coola star wars skor, får se hur länge de håller sig fina, W är ju inte allt för duktig att inte förstöra tårna på sina skor :/
 
Efter min arbetsdag som gick ändå helt okej, åkte jag hem för att spela ett spel med mina vänner, ett väldigt konstigt karriärsspel, där man ska få så många livspoäng som möjligt, man får gå runt och gifta sig, gå upp i karriären och skaffa kids, bil och hus. Rätt skoj förutom att jag aldrig lyckades få in en speciellt bra lön. Roligaste var när en av mina medspelare gick från en lön på 1,5 miljoner, till att skälla ut bossen och byta karrirär och gick ner till 10.000 i lön!
 
 
Nu är det måndag, sedan är jag ledig på tisdagen! Vilket är underbart, ska hem till mamma och äntligen göra min ansiktsrengöring så jag blir lite renare i mina stackars porer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0