Lite utbildning

hej på er!
har inte haft samma möjlighet att blogga för jag gick utbildning förra veckan. TEKNIK.. huamej, det är lite läskigt att ta samtal om teknik, man vill ju gärna hjälpa kunderna men man är rädd för att man inte har kunskapen nog.
Än så länge har det gått bra, men lika läskigt varje gång =)

Igår gjorde jag något jag inte gjort på långt över ett år.
KLIPPTE MEJ!

Det blev inte så kort som jag befarat, och jag slingade mej också så det var riktigt härligt att få bli lite bortskämd och känna sig fräsch igen.
Dock tyckte min sambo och jag citerar "det syns ju ingenting, färgade du det ens"
inte lika kul, men jag är iallafall nöjd och det är ju det viktigaste =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0