Nu ska det bli lite fart här på bloggen

Anledningen till det är att de hänt en hel del i mitt liv som ändrat på saker och ting!
 
Jag har inte kommit överens med min chef speciellt bra, vi har olika sätt att vara, hon är mer old school, med betoning på old. Jag är young, lets just leave it with that.
 
Det här ska inte bli något bashing, men det är min blogg, mina känslor.
Hno tog iallafall in mej i ett ru, berätta att hon tar bort min teamledartjänst.
Det som erbjöds var agent på två andra uppdrag.
 
1. Längst TL på bygget
2. 10 år på företaget
 
 
 
Reaktionen på detta kan ni ju tänka er. Ilska, hat, sorg, lite exalterad över att göra något annat.  Men mest ilska och hat. Anledningarna var så svaga, eller egentligen inga alls. Vilket gör ju inte saken bättre alls.
 
Så efter två veckor, har ja just nu utbildning och tränas inför telefon, som agent. Halft bitter halvt glad.
Detta betyder ju att jag kommer tillbringa mer tid vid datorn, lite mer dö tid och då passar det ju bra att jag återupptar min bloggning igen. Det är kul att läsa bakåt sedan, och för mig med guldfiskminne är det ju utmärkt att ha något sånt här så jag kan överbevisa när min sambo envist håller på något jag vet inte stämmer.
 
Så min karriär ska upp igen, sakta men säkert =)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: My

rätt inställning. din förra chef kan dra någon annan stans och göra livet till ett helvete för någon som faktiskt förtjänar det istället!

2013-09-10 @ 08:59:42
URL: http://blogg.improveme.se/mylindgren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0