Amma eller inte amma,

Det är frågan det!
 
Eftersom det inte gick alls bra med Winton och jag ändå tycker att ersättning var jäkligt bekvämt om man borser från prisfrågan vad ersättning kostar så är jag väldigt anti amning denna gången!
 
R tycker absolut jag ska amma och jag vet ju alla fördelar med amning, samtidigt med ersättning visste man hur mkt han fick i sig, man visste som en klocka när han skulle äta o.s.v. medan amning tar mkt tid, ofta och smuttningar. Man vet inte hur mkt de får i sig.
 
Ja jag är anti och därför känns det nästan meningslöst att ens försöka för då känns de ju som att de jag tänker ändå kommer bli verklighet!
Men vi får väl se, vi försöker och känns de bra och det kommer som det ska så får hen amning annars blir det ersättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0