Är du nöjd så är jag nöjd!

God morgon!
 
idag är det lördag, vilket betyder jobb, så jag tänkte jag skulle ge er lite update på vad som skett sedan i torsdags!
 
Igår så hade jag dejt med Ellen och barnen, barnen fick leka inne på ikeas lekland och jag och Ellen åt bulle och drack kaffe. Vi hann gå igenom vikt, elräkningar, telefonförsäljning, huruvida man trivs på sitt jobb eller inte. Grabbarna åkte runt på grabbiga affärer då R skulle sätta upp sina högtalare!
 
Efter det åkte vi hem till Ellen en stund, barnen lekte, winton var trött och skrek och grät för det mesta, när E:s ungar hade åkt iväg över helgen skulle vi gå hem till oss, W hade "ont" i benet och kunde inte gå, så gnäll gnäll gnäll!
 
På kvällen satte R upp sina högtalare och efter det så sa han nog minst 10 ggr hur bra det var, hur nöjd han var och frågade mig och jag var nöjd!
Försökte förklara att det var fint men att jag inte riktigt har samma entusiasm kring hans utrustning, det där är en grabbgrej, men bara han är nöjd så är jag nöjd :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0