Husproblem, gråt och lite leenden, allt i en mix!

God morgon!
 
I onsdags var det dags för jobb, hann jobba till elva när jag får ett sms av sambon
Du måste komma hem, problem med huset!
 
Pulsen rusade, det här har vi ju säkert råd med, NOT. börjar tänka mäklare, vad ska jag städa först inför fotografering. Tankarna gick i 110%
Jag fick iallfall åka hem, ta kidsen!
 
Det blev en träff med två andra mammor och deras kids, så något positivt blev det ju av dagen. Vi höll oss ur vägen så R fick fixa och trixa. Han hittade någon knapp som gjorde att fläkten drog igång, men det kom inget varmvatten. Jag som lukta svett och skulle på begravning näskommande dag kände att JAG MÅSTE DUSCHA!
Men tidigare ägare till huset kom förbi och tittade och allt såg bra ut, det skulle bara ta tid att få igång hela systemet. Som tur är kan vi elda och få varmvatten. Så jag fick min dusch till slut!
 
Torsdag var det begravning, fantastiskt fint men så sorligt! Jag vet inte vad jag ska säga, det blir så fel. Man vill ju att de man säger ska hjälpa på något sätt men min hjärna säger ju redan att det finns ingenting som hjälper. Och då kommer det bara bla bla bla ur munnen!
 
Efter detta blev det träff med mammagruppen. Vi lyckades få med oss alla mammorna för en gångs skull, vi ville försöka få till en bild på de flest, vilket vi nästan lyckades med!
 
Här är våra sötnosar!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0