När lillan kom till världen!

Som alltid finns det ju någon form av roligheter i en förlosningsberättelse!
Svärföräldrarna kom ner på besök dagen innan de hela satte igång. Det grillades, det dracks öl, det lades upp planer. BF var fortfarande en vecka bort! På kvällen säger R att imorgon ska vi fiska, jag svarar (mest för att jag inte vill fiska men utan att behöva säga nej) att ja men vi får se hur man mår imorgon, man vet aldrig *hehe*
 
Klockan 7-8 på morgonen vaknar jag av att det drar i magen, tar fram appen så jag kan klocka, det går mellan 3-7 min mellan varje. hmf.... Vi går upp (jag och W) han tar på sig spidermandräkten och vi går ut för att säga godmorgon till farmor. Vi sitter där och dricker kaffe, jag klockar i smyg( ville inget säga ifall de lugnade sig). Efter n stund går jag in till R, kan ju vara läge att få upp en halvbakis sambo innan man måste åka till BB. Väcker och säger att du, det är nog dags nu. Svaret:
" Amen va faaan, vi ska ju fiska"
THANK YOU VERY MUCH,... asshole!
 
Efter lite kaffe och en cigg ( R alltså) så säger jag att vi nog får åka nu, det trycker på, sen om det är nr 2 eller bebis långt nere vettifan, men dumt o chansa! vi sätter oss i bilen, börjar åka, en bit bort så inser ja att WTF, det är nog över 10 min sedan senaste värken. Ska vi vända?! Vi vänder?!MEGAVÄÄRK! Vi vänder igen, om inte annat kan jag kanske få ngt laxerande för o slippa den obehagliga frågan, att bajsa eller inte bajsa, det är frågan!
 
Vi kommer in runt 09,40, kissa lite, mäta lite och känna lite. 5 cm. JAG SKA HA LUSTGAS (höll nästan på att banga  som med W ) men R övertala mig.
Kommer ihåg allt, satt och läste mellan värkarna, totaly different mot med W där allt är en enda fylla. Kl 13 är det dags att krysta och 13,19 kommer vår bebis till världen! En tjej! En av varje! Tur var väl det med tanke på att jag inte hade ett enda namn förutom Lowia som hon nu heter. Lowia Sedorika.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0