Tankar

Livet är bra jävla orättvist, det har hänt så mkt nu 2015 som är så förbaskat kass,surt och rent förjävligt!

Sedan jag blev mamma till Lowia och lite innan har vi möts upp ett par mammor med våra kids. Vi träffas på ikea och sista tiden hos varandra! Ett par dagar in i januari var det en av mammorna som förlorade sin bebis. Det är så fruktansvärt och helt otänkbart! Livet är så skört, det finns ingen mening att man blir förälder till en liten flicka för att få henne fråntagen mig efter bara några månader!

På torsdag är det begravning, det kommer nog vara bland det svåraste jag kommer göra, kan inte tänka mig hur svårt det kommer att vara för föräldrarna.

Med detta inlägg får man en liten tankeställare hur värdefullt livet är och när min 5:åring trotsar livet ur sig, och även om jag vill byta bort honom mot en chokladkaka rätt så ofta. så finns han iallfall här hos mig  <3

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0