final day at work

God morgon sista arbetsdagen innan semesterveckan!
Fantastiskt skönt,känns inte ens som om jag ska till jobbet idag.

Innan dess ska jag dock till banken, ta ut lite euro och sätta in lite andra pengar! Men de öppnar kl 10, så jag lär nog komma något försent till jobbet, men vad ska jag göra?

Annars hade jag J här igår innan jag gick och nanade, skönt med lite sällskap, eftersom katterna får jag ju inte spec mycket svar av. Saknar allt min sambo (lite), även efter så kort tid!

Idag är det som sagt jobb på tavlan, sen ska jag hem och försöka få ut resväskan ur förrådet, har redan dubbelkollat med J ifall att jag inte får ut den!

Sen är det bara att börja packa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0