nya balkan...

God morgon!

Det är inte illa att ha räknat som en idiot så här tidigt på morgonen. När man gick i skolan så satt jag ALLTID och sa att detta kommer jag ALDRIG att använda i mitt liv.

Tjo vad fel jag har haft, det är plus, delat, gånger o.s.v. Känner mej otroligt smart och framgångsrik, trots mitt knappt godkända betyg i matte B.

För framtiden är det tänkt att jag ska läsa någon kurs på distans med företagsekonomi.... någon gång iaf ;)

För eftermiddagen är det stan, ska växla lite euro, gå och köpa mina solglasögon och kolla på några sommarskor, allt jag äger är ett par gympadojor! Inte bra för fotlukten!
Efter det är det tacokväll med brudarna, det är ju fotboll idag på tv:n.

Dock avis på R, som ska sitta på balkongen, med vår nya markis nere liggandes i våra nya utemöbler och dra sig i solen. Liite avis är jag! För det är numera en mysig balkong vi har, precis som jag velat!

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0