obrukbara

So so sorry!

Jag har inget internet, för tydligen har vår granne (som vi surfat på) FLYTTAT!
Fy på dom, så nu sitter jag och R, med tre obrukbara datorer.

Samtidigt som jag desperat vill få hem två låtar som vi tjejer nu bara ääälskar. Därför ska jag upp till Sandra och se om jag kan få fatt på dom. Så desperate är jag!

Hade ju även tänkt att lägga in lite bilder på bloggen med vår otroliga resa. Dock kommer det ta minst 8 dagar innan skiten är inkopplad (eller någon annan granne som vi kan surfa på flytta in )

Till dess får ni nog mest höras vid mej via telefonbloggning. Dock bättre än ingen bloggning alls!
Eller hur!

Kommentarer
Postat av: Malin

Något är bätre än ingenting, vad är det för låtar du pratar om? :)

2009-06-17 @ 19:57:19
URL: http://apriiil.blogg.se/
Postat av: ch

Och Vi håller utsikt efter dig! ;P

2009-06-17 @ 22:45:14
URL: http://www.naknakockarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0