SCHLUTT!

Jag har försökt att blogga via telefonen. Det går tydligen inge bra eftersom dom inte kommer fram!
Gör mig ledsen, jag går in på min blogg med stor förväntan om en lite kommentar, och sen upptäcker jag att det inte ens finns ett inlägg!

Jag kan ju ändå beskriva mitt inlägg, det var en bok, det var en påse ostbågar och ett glas cola. Det var jag liggandes på vår soffa på balkongen. Det var så mysigt och det var så skönt!

Nu har jag jobbat i 3 timmar, bara 5 timmar kvar!
Sen ska jag återigen lägga mig i min soffa, måste dock handla mig något att läsa, mina böcker är nu slut! :(

För övrigt ska jag åka till Malmö och visa tuttarna, för det får man göra! så de så!

Kommentarer
Postat av: tekå

får man bara visa tuttarna i malmö?

2009-06-25 @ 19:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0