Ploppa....

Epidemin fortsätter, jag ser inget slut på tingeling trenden, visserligen är det mestadels jag som nynnar på den, så jag är väl en stor skurk i detta.

Idag försov jag mig (eller tog mig en sovmorgon) som jag kallar det, så kom in kl 9 istället.

Sen har jag en ögonläkartid idag, för att se om jag har något fel på mina ögon! Känns lite nervös, tänk om jag har starr eller något, få reda på att jag kommer bli blind inom 5 år. Gud vad jag ska titta på tv, då ska jag säga upp mej och glo på tv i 5 år innan jag blir blind. Så måste man väl få göra, att bli blind skulle förstöra hela mitt liv as i know it!

För övrigt är inget roligt på G, jag väntar på att M ska ploppa, jag börjar bli riktigt trött på att vänta, tänk när jag själva ska ploppa, jag kommer nog klättra på väggarna innan. Jag är inte den tålmodiga typen! Jag avksyr att vänta på folk, som säger jag ska bara, kanske inte på jobbet men annars. Jag ska bara kissa är också återkommande när det gäller M ;)

nehe dags att ta tag i saker!
Tjoflöjt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0