sjukt trött för en onsdag

Idag är jag sjukt trött, mycket tröttare än vanligt på en onsdag (tisdag) . Jag hade kunnat sova i flera timmar till.

Precis när jag gick upp, så bad även R om ursäkt. Jag lyckades aldrig få ur han vad han bad om ursäkt för. Så nu sitter jag här och funderar på vad R gjort, som han känner att han behöver be om ursäkt för. Mystiskt! Tips peng till dom som kan komma med en bra ledtråd.

För övrigt igår så åkte jag moppe till press byrån och sen hem till A och S. Vi åt pasta carbonara och kollade på en bra film. Kommer inte ihåg nu vad den hette men den handlade om en kille som är polis (Samuel L Jacksson) och hans nya grannar. En vit kille och hans tjej som är mörk. (solidariskt va) och den här polisen är jätte emot detta förhållande och gör helt enkelt livet surt för dom. Gillade inte alls Samuel i den här filmen, han var ju så elak) Men en bra film i vart fall.

Sen åkte jag hem, la mig i sängen och somnade på ett kick!

Idag sker inte mycket men på torsdag(onsdag för er) är det fotboll med tjejerna, alltid något att se fram emot!

Nu är det lite möte, vi hörs sen! Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0