toapapper!

Richard och jag kan aldrig hålla sams om saker när vi handlar.
Jag är spara och han är slösa. Det är något som jag har skrivit om tidigare!

Det kan insåg igår när jag satt på toaletten här på jobbet, så är det en stor skillnad mellan toa papper och toa papper.
Just den toaletten jag hamnade på, var det helt ärligt sandpapper som dom ville att jag skulle torka mej med. Så nu har man rivmärken i arslet som kommer göra R misstänksam på otrohet.

Härdanefter ska jag kartlägga vilka toaletter som har det bra toapappret och dom som skall bannlysas!
Det här får absolut aldrig ske igen!

Och jag och min älskling ska alltid köpa det lenaste och mjukaste pappret man kan hitta! Det är det värt för att min rumpestump ska må bra!

Hur mår ni annars idag då?

Kommentarer
Postat av: Ramona

Ha ha ha du är helt underbar :-). Ha det gott vännen

2009-03-03 @ 12:27:23
URL: http://ramonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0