besvikelse

Idag är vädret på konstigt humör! Först okej, sen dåligt, sen skit fint, sen nu dåligt igen!

Besvikelsen är stor bland mina grabbar, dom ska ju grilla idag. Dessutom har J skyndat sig hem från jobbet för att hinna sola. Det slutar med att J flashar sig för alla mörka moln.

Stor applåd till blondinbella som visat sin acne på bild, för tydligen var det stort. Lite sent tycker jag med tanke på att jag för flera veckor sen visade mitt fula tryne på bild här på bloggen.
Men det var inte alls lika stort.

Lite besviken faktiskt, men de verkar vara besvikelsens dag!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja vilket skit väder!! Hade tänkt sitta ute och fika med Jenny-anne, men det sket sej.Men solen kom fram lite senare =) Sen kom det hagel och åska i 2 omgångar=(

Nu skiner solen...

Du har inget fult tryne Emmi

Tänk på att även solen har sina fläckar =)

Puss

2009-05-20 @ 18:05:14
URL: http://bumlingmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0