Dagens dåre

jag är inte på humör idag, jag är trött, jag har ont i nacken! Vet inte om jag håller på att dra på mej något!

Idag när vi vaknade, låg det ca 20 st spyhögar från Baloo. Det är andra dagen som han spytt massor med gånger! Så in till djursjukhuset med honom, dom vet inte vad det är med honom så han får stanna över n atten. Där rök mina resepengar jag tänkte lägga undan.
Någon där uppe motarbetar mej verkligen. Blir kaffe diet där nere, om jag ens har råd med kaffe vill säga! =(

Idag har jag faktiskt tvättat, hängt tvätt, vikt tvätt, jag har dammsugit och svabbat, har vattnat R:s blomma. Plockat ur diskmaskinen. Allt detta trots min trötthet!

Nu längtar jag efter sängen och min utnämning dagens dåre går till mig själv! Hela jag är en dåre som aldrig gör som jag tänker!

Puss hej


Kommentarer
Postat av: Kia

Kort sagt: en jävligt vanlig tisdag!!

2009-05-05 @ 20:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0