riktigt förbannad...

Jag blev jäkligt förbannad idag på bussen.
Anledning: Två killar och två tjejer sitter på bussen. Killarna tjafsar mot en tjej. Dom säger håll käft till varandra och käftar helt enkelt!
slutar med att jag hör tjejen säga, - Ja jag vet att jag är tjock.
- ja det är du, du borde bli sumobrottare säger killen tillbaka.

tjejen som tjafsar med killarna sitter längst in, och hennes kompis bredvid. När kompisen har gått av får jag en blick av vad den "tjocka" tjejen ser ut.

SAY WHAT?
tjejen väger MINST 15 kilo mindre än mej, dvs normalviktig, kanske lite mindre än så till och med.

Att höra denna tjejen "erkänna" att hon är tjock och får höra det av andra, hon måste tagit åt sig!

Hade lust att sätta mig bredvid, ge henne en kram och säga att du duger som du är, låt ingen annan få dig att tro annat!
Men då hade hon väl trott att jag var dum i huvudet!
Blev bara ledsen för hennes skull!

Så jag ändrar mig, han blir dagens dåre istället för mej,för han var fantamej mer dåraktig än vad jag var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0