Yes, i'm a live...

okej jag lever!
jag har bara inte orkat skriva, jag vet inte vad jag ska skriva om. Har ingen historia att berätta, ingen anekdot, ingen vardags historia, inte ens ett litet grannbråk jag kan pressa fram.

Let's face it, mitt liv är inte speciellt intressant alls! Endast en person som saknat mig, käre Christin :P

Men jag är tillbaka, jag ska försöka iaf, annars lägger jag nog ner detta helt och totalt!

Dagens dåre går i alla fall till en person, som bröt sig in på giraffen, genom taket, och gick längs en gata med en skottkärra full med cash. Problemet var att han i princip gick bredvid det nybyggda polishuset i kalmar. IDIOT!
hur dum får man bli?







Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har också saknat dej faktiskt....

2009-05-10 @ 14:17:47
URL: http://phasio.blogg.se/
Postat av: mamma

vi har oxå saknat dej!!!

2009-05-10 @ 15:45:37
Postat av: Anja

Jag har också saknat dig,du får inte lägga ner....

2009-05-10 @ 19:34:35
Postat av: Anonym

Jag hoppas att du lyssnar på dina vänner och fortsätter att blogga om ditt liv och leverne.

2009-05-10 @ 21:40:29
Postat av: Christin

Det var jag som råkade bli anonym, ursäkta!

2009-05-10 @ 21:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0