acnen och jag

Goder kväll!

Nu är dagen över och guud vad fort den har gått! Varit otroligt roligt och tror att livet nu framöver kommer vara rätt roligt. Blandat med det jobbiga då.

10 november så har jag tid hos vårdcentralen, ska ÄNTLIGEN ta tag i min cp hud, orkar inte se ut som ett monster längre. Hon försökte råda mig att tvätta med MILD tvål och vatten. Höll på att skratta ihjäl mig faktiskt.

Ska ta lite bilder, så om jag mot förmodan har en bra dag, så kan jag visa hur det brukar se ut. Tänker inte ge mej förrän de tagit tag i det här ordentligen.

Så är det med det!
Ska se om min sambo inte hittar hem nu. Sen blir det nog nana för min del.
Sorry för dålig och tråkig update idag.

Blir nog bättre imorgon se ni!


Kommentarer
Postat av: mamma

Vårdcentralen?? Kan de verkligen hjälpa dej??? Har du provat hud mottagningen? Eller varför inte det stället i Kalmar där jag gjorde min ansikts behandling på? Något måste de ju kunna göra!! Lider med dej!! Puss

2009-10-19 @ 22:29:51
Postat av: Martina

tjoho!



En gravid tjej på mitt jobb fick exakt sådär! hormoner förmodligen! sen fick hon tillbaka det när hon ammade. hon gick faktiskt och gjorde ansikts behandlingar här i mönsterås och sen gjorde hon som sån laser peeling! gick bort direkt! de finns hopp!=) kram

2009-10-20 @ 11:14:22
Postat av: emmelie

nej men jag kan inte åka till hudavdelningen på sjukhuset innan jag gått via vårdcentralen. Dom kommer inte göra ett skit förutom göra mej 150 kr fattigare! MUST! okej laser peeling, försökt med det där också. tror de är hormonellt även innan ja blev gravid! men jag ser ut som ett MONSTER!

2009-10-20 @ 11:15:53
URL: http://sedorikas.blogg.se/
Postat av: martina

ååål right! men då tror jag de blir bra om du får en remiss till hud ..de är ganska bra där har jag hört=) ska höra lite med henne på jobbet exakt vad hon fick för behandling =) kanske hjälper=)



du e fin i allfall tycker jag!

2009-10-20 @ 11:18:27
Postat av: emmelie

gulle dig =) ja gör gärna det för jag är villig att byta hud med någon frivillig också faktiskt! Kan vi ta en fika nu någon dag kanske?

2009-10-20 @ 11:24:02
URL: http://sedorikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0