Jakten på vikten vecka 1

Okej!

Det är dags att börja ta tag i min vikt!
Idag har dock inte varit en bra dag, hehe glömde ju bort det här med vikten så jag har ätit onyttigt! Så det kommer jag göra idag!

Dock kompenserat detta med en rask promenad med Sandra i det fina vädret! Urskönt!

Starting vikt är 70,1 kg

Delmål 1 har varit att hamna under 70 kg, så det är mitt mål att göra det tills nästa måndag!
Hur svårt kan det vara att gå ner 1 hekto lix!

Delmål 2 är att komma ner till 65, på hm... en månad? Rimligt? Ja vi kör på det! 65 kg tills 12 maj

Stjärnmål: Att hamna närmare 60 kg och inte 65. Får se vad som är rimligt, hur kroppen ser ut!

heja på mej som fan, jag har fett dålig självdiciplin :)

NU KÖÖÖÖR VI!!!!

(lagt till detta på en egen kategori så man lätt kan följa mitt mål! )


Kommentarer
Postat av: mia

tänk bara på kosten att du inte får banta för de kan frigöra massa gifter om du fortfarande pumpar. jag jänger oxå på.. ska bara köpa batteri till vågen och se hur mycke jag väger.. så nästa vecka börjar ja!

2010-04-12 @ 19:39:38
URL: http://www.lewandowski.se
Postat av: Kia

Motionera är bra men som sagt, glöm inte att äta ordentligt. Haha, jag ger mig aldrig med det där.

2010-04-12 @ 21:41:27
URL: http://kiawesterlund.blogg.se/
Postat av: Linda

Sånt här sporrar mig. jag ska också försöka ta tag i vikten nu. :)

2010-04-12 @ 22:48:22
URL: http://www.deaduntildarktavlar.blogspot.com
Postat av: tina

Ja, du! Såg dig här om dagen, körde bil.



Du har ju blivit gigantisk, jag trodde man fick mage, men hela du var ju så mycket större. Men det går du väl ner kanske. Lycka till!!

2010-04-13 @ 01:41:15
Postat av: Mamma

Måste bara ge ett svar på KOMMENTAR från TINA!!!!



Tycker så otroligt synd om dej!! ÄR CHOCKAD!! Du är ute i trafiken och kör bil!!!Med så dålig syn som du verkar ha, borde du inte ens få vistas i trafiken!! Men troligtvis så är du så fet, så du inte får plats på ett buss säte!! Utan måste köra själv!! För något fel är det på dej...

Ta hand om dej själv och dina problem, innan du hoppar på min dotter!!



Ps Emmi du är vacker precis som du är Ds

2010-04-13 @ 17:59:52
Postat av: Sambo till emmelie

Tina!! Undrar igentligen hur du ser ut?

Tycker du hon är gigantisk så börjar man ju undra hur din syn är, hoppas jag inte möter dig i trafiken för då lär man väl dö.....

2010-04-13 @ 20:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0