fan vad ja hunnit med!

God morgon

Igår kom min sambo hem. Mycket kul, i alla fall för en stund
Tills han börjar klaga på mina snarkningar
Dock gick jag inte ut till soffan, han får vänja sig ;)

Han fick i alla fall upp mig kl 9!
Helt oförskämt men å andra sidan får jag ju lite mer gjort då.

- Druckit kaffe
- Satt på datorn och läst lite bloggar
- Öppnat ytterdörren så lite frisk luft kommer in i lägenheten

Ja det "nyttiga" har jag hunnit med på en timme.

Skyller på en otroligt slö dator!

Nu ska jag duscha sen ska jag bädda, ja lite husmors style!


Kommentarer
Postat av: mia

rätt tänkt..!! annars får du hinta me att du har hört att dina snarkningar inte hörs från soffan =)

2010-02-24 @ 12:07:58
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0