KISSA MED Ö P P E N DÖRR

När jag är hemma, själv så har man ju fått in vissa nya rutiner.
Ett klockrent exempel är att jag alltid har  toalett dörren öppen när jag går på toaletten.
Känns så instängt annars.

När R kommer hem, måste jag helt plötsligt STÄNGA! dörren. Han tycker inte det är så trevligt.
Stör mej jävligt mycket egentligen, men jag fattar ju. Men det stör min rutin jue!

Jag kan helt ärligt säga att i mitt förhållande finns inte ordet kompromiss.
Jag har alltid rätt, min sambo har alltid rätt.

Det gör livet lite svårt ibland, som ni kan förstå!
=)


Kommentarer
Postat av: mia

hahah den rutinen fick jag me av nån lustig anledning!

2010-02-01 @ 12:23:16
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0