Livet är allt bra orättvist!

Jag finner inga ord eller meningar att forma i denna blogg.
Bara stora tårar som rullar längs med kinderna!

Bloggen jag "tipsade" om med Gustav som har cancer har nu tagit sitt sista andetag
Bara ca 3 veckor efter beskedet att han började bli sjuk igen.

Ett tydligt tecken på att livet INTE är rättvist!

Får mej att hoppas och be till någon/något att mitt barn kommer att födas friskt, hålla sig friskt och att jag dör före honom eller henne.
För det är så livet och kretsloppet ska vara.




Kommentarer
Postat av: Mamma

Uscha så hemskt =((( Ja man får inte ta saker förgivna..allt kan ändras så snabbt!! Man får vara glad varje dag man är frisk och finns här för er =)

Puss

2010-02-14 @ 20:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0