full fart va!

hej hopp!

det har varit full fart idag, varit på netto och dammsugat innan kl 10!
och då gick vi inte upp förrän typ kvart i nio!

Jag har nu gjort mej iordning, sminkat mej! Just like i promised!

Nu sitter vi (jag) eftersom W sover, och väntar på en tjej som heter Maria!

maria och jag går way way back in the days! Vi hängde tamejtusan jämt, så jag har nästan bott där känns det som!
Spelat fotboll ihop, busringt!

Men jag flyttade till kalmar, hon var kvar i oskarshamn så vi har inte setts alls på ...well säkert fem år!
Nu har hon fått en liten kille Theo, så grymt söt!
Så jag bjöd henne hit så vi kunde fika och så, så får man gosa med den lille!

Ja, så var det med det!
Så vi hörs lite senare!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0