jävlig natt...

God morgon vänner!

Dagen eller ja natten var riktgt riktigt jobbig, W satte igång kl nio och höll på sedan heeela natten lång! Här var det inte bara att stoppa in nappen, det var oroligt, gnälligt och ville inte sova fastän han var såå såå trött!
Magen, tänder who knows, men han var inte rolig inatt!

Jag är ett vrak och Winton var skit pigg, fattar inte hur han kan vara så pigg!

Hur som haver håller jag mej igång, vi ska ju ut ikväll, så jag hoppas verkligen att W uppför sig och är snäll mot sin pappa!



Winton nu...



Winton då...

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hört flera som har barn runt 5-8 månader som bökat massor nu. Visade sej vara tänder. 3 av 5 bebisar har iallafall fått det, och slutat böka. Så vi får väl hålla tummarna att det är det.

Hoppas du får det trevligt ikväll, trotts lite sömn.

2010-09-25 @ 10:50:32
URL: http://lottispotta.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hört flera som har barn runt 5-8 månader som bökat massor nu. Visade sej vara tänder. 3 av 5 bebisar har iallafall fått det, och slutat böka. Så vi får väl hålla tummarna att det är det.

Hoppas du får det trevligt ikväll, trotts lite sömn.

2010-09-25 @ 10:51:49
URL: http://lottispotta.blogg.se/
Postat av: Anonym

så söt han är

2010-09-25 @ 12:11:27
Postat av: Frida ♥ Mamma till Haylie

Jag gav henne ett klyx igår och efter någon timme kom det ett ordentligt lass. Innan det gav jag henne jävligt mycket lactulos och det verkar ha satt fart för hon sket 2 gånger till igår och en gång idag. Annars har det ju alltid varit minst 3-4 dagar mellan gångerna.



Men det var klyxet som fick ut "proppen" så det kommer jag lätt använda igen om hon blir sådär förstoppad.

2010-09-25 @ 16:44:28
URL: http://bigmamaa.blogg.se/
Postat av: mamma

Det kommer att gå bra!! Du behöver komma ut och ha roligt för att orka med!! En kväll ska väl pappan oxå klara av ta hand om sitt barn!!;))

Du gör ju det var enda dag/natt sedan han föddes!!

Ha så skoj och njut av kvällen!!

Då har du mer att ge som mamma ;))) tro mej! jag vet!

puss

2010-09-25 @ 23:04:12
Postat av: Frida ♥ Mamma till Haylie

Haha ja det är lite skillnad kanske :)



Här äter hon 90 ml direkt hon vaknar, en timme senare äter hon ca 50 och då somnar hon. Sen äter hon inte på några timmar och sen äter hon väl sammanlagt 200-250 ml resten av dagen :) om ens det

2010-09-26 @ 15:39:02
URL: http://bigmamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0