beställa hemtjänst till en 24-åring...

Nu har håret rättat tills sig och jag kom endast 7 min för sent till jobbet!

Tack gode gud för moppen!!!

HUR JÄVLA SVÅRT SKA DET VARA ATT TA SIG UPP UR SÄNGEN??!!

Kan man beställa hemtjänst för en 24-åring? Som kommer och lyfter upp en ur sängen, som badar mig i badkaret, torkar mig på kroppen i alla skrymslen och vrå:r. Som sätter mig på toan, och vänder sig om så att jag får kissa och bajsa i fred.

Som sen har gjort två rostade mackor och varm o'boy och som sen klär på mig, sprutar parfym på mig och sen vinkar av mig till jobbet.

Egentligen är det kanske en mamma jag behöver, eller en adrenalinstrputa i låret kl 6 varje dag. Jag vet inte! Men jag kan inte gå upp 10 min innan jag börjar jobbet!

Kommentarer
Postat av: mamma

Du har redan en mamma!!!

Det är så här det är att vara vuxen!!

Gå upp i tid, passa tider, städa, laga mat och tvätta....

Välkommen till vuxen världen =)

Puss

2009-04-28 @ 14:42:01
Postat av: Emmelie

varit i vuxenvärlden ett tag mor, men tack iaf :)

2009-04-28 @ 17:03:38
URL: http://sedorikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0