mitt första ligg vid 6 års ålder...

Jag tänkte tillbaka på min barndom när jag satt och kollade på top model dom nya avsnittet som inte har kommit till Sverige ännu. En "photoshoot" som dom hade var en massa barnlekar, typ kurragömma och liknande.

Vad roligt livet var då när man var mindre, inga bekymmer inga besvär!

Funderade på det här med sex och smink och när man började sminka sig på allvar. Jag kan faktiskt inte komma ihåg, måste varit sen högstadie eller sommaren till gymnasiet. Jag såg rent av förjävlig ut iaf början av högstadiet. Mina gamla vänner kan intyga detta!

Sex däremot var jag en tidig blommare, redan vid sex års ålder stod vi där, då killens storebror lärt honom vad sex är och nog bara lite kort hur det funkade. Det var en varm vår dag, vi stod inne i huset där alla cyklar och sånt stod på förskolan. Vi drog ner byxorna och våra underkläder. Ställde oss tätt tillsammans och tittade. Efter ca 5 min var vi klara, nöjd och glada gick vi ut i solen.

Vilken barndom va!

Vad dagen har att erbjuda får vi se, blir väl att ta de lugnt som vanligt!

Spännande för dig gumman!
Jag håller tummarna för er!



Kommentarer
Postat av: Pappis

ja säger då det.....

2009-04-21 @ 18:02:05
Postat av: Anonym

DU ÄR UNDERBART HÄRLIG, Första gången du hade sex, tur att det inte är så längre (hoppas jag i allafall). Kraaaam

2009-04-21 @ 20:43:34
Postat av: Emmelie

tack tack vem du nu är =) nej ja lovar dig, nu har jag sex på det vanliga sättet. I mina drömmar ;P

2009-04-21 @ 22:20:31
URL: http://sedorikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0