expiiiiiidia...

Tv freak som jag är stör jag mig otroligt mycket på reklamer.

Den ena värre än den andra, apoliva reklamen ligger i top, svenska kyrkans reklam ligger tätt efter. Men jag har nu en bubblare.

Expedia, uttalas dock expiiidia, vilket stör mig massor. Fråga mej inte varför men det stör mig! Skit jobbig reklam och jag har nu insett att det blir värre och värre varje gång. Expeeeedia står det, då säger man det. Det är som att säga Meria istället för Maria.

Värdelöst!


Nu ska jag snart gå upp ur sängen och gå på lång promenad, jag är alldeles för tjock redan nu.Ger mej ångest! och sluta äta onyttigt går tydligen inte, så då får man röra på sig istället.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0