långdragen diskussion

okej, som ni alla läst tidigare har jag blåst upp lite grann hela stohejet med vår kära kronprinsessa! Jag gillar sessan , och resten av familjen dessutom, men hela monarki grejen är mest de ja stör mej på.

Nu idag, så är ju då frågan VEM ska betala Sessans bröllop, och allianspartierna är ju beredda att "skjuta" in lite extra pengar.
HELLO!?

vi har personer som dagligen varslas och det är finanskris and so on. Vilket jag nog inte riktigt fattar omfattningen av för att det är otroligt några som jag känner som blivit drabbade av det. Men jag förstår att det är jobbigt för väldigt många svenskar där ute. och oro för dom som ännu har jobb men som är i riskzonen.

Ska vi då skjuta in pengar på ett bröllop än att få landets ekonomi på en bättre bana?
Dom har nog tillräckligt med cash för att klara ett bröllop, eller så får dom väl vänta, för framför allt dom borde väl se till landets bästa före sitt egna behov? Har dom väntat 7 år kan dom väl vänta lite till....

Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Ramona

Låt dem gifta sig, spelar roll :-) För pengar kommer vi inte få se röken av i allafall oavsett om dem gifter sig eller inte. Så tycker jag :-) Kramen

2009-02-26 @ 12:50:53
URL: http://ramonas.blogg.se/
Postat av: Emle

du har fel ramona, lessen och inga sånna kommentarer igen, det är för smutiga ord för att höra hemma i min blogg ;)

2009-02-26 @ 15:13:18
URL: http://sedorikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0