reseledaren Linnéa

Sen jobbdag idag, känns ju ännu värre eftersom det är så lugnt, vi skulle kunna skicka hem hela gänget här,och resten skulle klara biffen fint!
Men det går ju ej, därför sitter jag nu här, 4 HELA ARBETSTIMMAR kvar! Har visserligen lunch 45 min av dom, om jag nu orkar gå och äta, jag åt ju precis 4 mackor!

Nu tror jag även att min vän L börjar få lite resfeber, jäklar vad sms med tips från reseledaren jag har fått.

"sms 1" inga tunga kläder utan lätta sommarkläder nu (det är ju varmt) Som inte väger något. Jag ska ha med mig ett vitt brett skärp, så det behöver ni ju inte ta med.

sms2
"Saker som jag alltid köper där nere som man kanske inte behöver ta med/behöver så mkt av:
solglasögon
skor
smink
underkläder
smycken
väskor

och på onsdag är det stor marknad, där kan man handla jättebilligt och pruta!

1 Pruta, not my thing, men vem vet, jag kanske kommer igång en hel del där nere, jag har ju en skral semesterkassa, så så billigt som möjligt är min melodi.
2. GUTT! jag äger ju inga skor, inga smycken och inga väskor!  Problemet löst! Maybe i can be a women after this trip!

Imorgon är sista resedagen, sen går jag på super semester, helgen ska jag försöka packa, städa lite och allmänt slöa. grabben min är borta, rätt skönt, då kan man städa och det inte blir skitigt igen efter en timme eller två =)



Kommentarer
Postat av: mamma

haha Linneá börjar låta som mej =)

Banken på 180 är öppen,om det behövs =)

Puss

2009-06-04 @ 19:43:22
Postat av: emmelie

haha ja lite lik dig faktiskt men bra med råd.. jag fattar inte, vadå för bank?

2009-06-04 @ 19:52:57
URL: http://sedorikas.blogg.se/
Postat av: mamma

haha mamma banken =)

2009-06-04 @ 20:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0