utmaningen ni inte får missa

Kom på en sak som jag glömt att berätta.

På maxi här i kalmar, ligger det I DETTA NU, en tjej/kvinna i en säng, och bara sover.
KONST, mina vänner är vad detta kallas.

Tjejen ligger alltså i en säng, det rullar en text ovan hur hon en dag vaknade upp och inte ville gå ur sängen. Hon ska inte prata med någon, utan bara ligga där i sängen, och låta tankarna komma och gå.

K O N S T !

I mina ögon hör både hon och någon ansvarig på maxi hemma på ett mentalsjukhus.
C O M E  O N.

Detta är bara en dålig ursäkt för att slippa gå till jobbet eller skolan. Gå upp ur sängen och arbeta ihop lite pengar istället, som moderaterna hade sagt.

Jag utmanar därför i detta nu någon i trakten som kan gå fram till denna människa, slita av henne täcket och få henne att säga något. Fantastiskt roligt vore detta!

En ilsken nyvaken tjej, med hormoner som sprutar ur kroppen.

Någon som antar min utmaning?

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHA jag skulle lätt kunna göra det.. =)

2009-10-14 @ 13:22:05
Postat av: tekå

vad faan jag var där igår ju jag såg ingen. men pratade ju med dig i tele så tänkte väl inte på det.. men vad faan jag hade lätt dragit av henne täcket..mohahaha

2009-10-14 @ 13:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0