besatt....

euuu den här eftermiddagen har varit ett helvete. Ibland vet jag inte om min sambo är besatt.

låt mig förklara närmare, idag skulle jag försöka laga biff stroganoff, ett recept från min far. Otroligt länge sen vi ens lagade den maträtten och det är alltid richard som lagar den.

Men idag skulle jag försöka laga, istället för att ha hela fläskfilen i grytan, hälla i vatten, låta det puttra ett tag och SEN ta ur köttet och skära de i bitar, så gjorde jag det innan vattnet kom i.

OH MY GOOD!!

Hell broke loose.

När min sambo är hungrig, så flyger liksom vettet ur honom. Man kan t.o.m skära lök fel hör och häpna. När min sambo väl har ätit så tar det max fem minuter innan han kommer och ber om ursäkt.

Men tänk er honom på en robinson Ö. Vilken tv han skulle göra! Jag skulle inte vilja vara på samma ö når han ej fått mat på ett par dagar;)

Nu har jag bunkrat upp med jordnötsringar och en cola. cant get any better ;)

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: pappis

Det var en dyr biff stroganoff.

Man ska inte ha fläskfile lille vän.

2009-09-09 @ 05:39:44
Postat av: Emmelie

hehe i vår familj äter vi bara fläskfile! Only the best for us :)

2009-09-09 @ 07:54:59
URL: http://sedorikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0