insmord i olja =sugen?

min näsa bara rinner och rinner. Förbannade katthår!

Ni sitter vi alla i soffan kollar på någn bad boy film, blood in blood out. Killarna är djupt facinerade medan jag och tina är något mer intresserade av ostbågarna.

Fortfarande ingen bebis för min syster. vitt jag vet iaf!
Men den kommer idag, känner de på mig!

Klarat mitt spel på mobilen också, livet blev plötsligt mycket tråkigare!

Dagen bjuder nog annars på lite manikyr, lite rakning av ben. Ska smörja in mig med olja och åma mig för R, han kanske blir sugen då om jag har tur ;)
Skämt å sido, vill ju inte ha bristningar på magen, och barnolja ska funka, så why not!

Se you later!

Kommentarer
Postat av: Jennyh ♡ lever lyxliv på Malta ;)

hej :)

allt bra med dig idag?



puss&kram

jennyh.se

2009-09-13 @ 13:45:32
URL: http://jennyh.se
Postat av: mia

nepp ingen bebis idag inte.. doktorn kommer få tvinga ut den har jag på känn

2009-09-14 @ 00:01:35
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0