vilken härlig dag..nananan....*sjunger*

Nu har farmor kommit, hon har myst med Winton och R har varit på stan och shoppat loss som en galning

The bästa är det enda rätta för R, och det bästa är ju alltid dyrast!

Så nu har han kommit hem med en babysitter, ett babygym och då typ världens mest high techa baby monitor ni kan tänka er. Jag ser min bebis och jag hör honom och jag kan när jag sitter i vardagsrummet trycka på musik om han börjar skrika!

De ni!

Pyret är nu i sin säng och jag bara väntar på att han ska skrika så jag får se hur de funkar!

När det gäller magen tackar jag för de tips jag fått in, ska definitivt prova, och madde, jag tar jätte gärna en bild i paint ;)

För övrigt ska vi inviga årets första grillning. Fan vilket bra dag!

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Madeleine & Melker.

HAHAHAHAHA:D jag ska göra mitt bästa, vart ska jag skicka den då ;)

2010-04-01 @ 19:03:26
URL: http://enolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0