vad har dagen att erbjuda

God morgon!

Det jobbigaste med helger är att vaknar man som jag gjorde idag, ca kvart i åtta. Så är det liiite för tidigt att gå upp. Och som jag alltid gör, somnar jag om och vaknar typ kl 12. Alltså alldeles för sent!

Svårt att få det där jämnt helt enkelt, men jag skyller på bakfyllan!

Sambon kom hem, pussade på mej, mumlade något om gästrummet. Sen gick han ut (åt som jag såg idag) och sedan kom in och la sig.
Måste ge honom stort cred där, för så "lite väckning" har han aldrig lyckats med tidigare. Och en puss kan man ju inte bli arg för :)

Dagen har jag inte så mycket planerat, sambo åker idag, så ska rida ut stormen här hemma inför veckan. Annars ska jag dricka vatten, eventuellt ge mej ut på en promenad tänkte jag.

Vad ska ni göra idag?=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0