instruktionsbok...

God morgon!

Winton är lika snäll som vanligt, men ungen är ju klurig som tusan!
Han äter, och sen ligger han ändock en timme efter och försöker svälja hela sin näve, denna gången gav jag honom mer mat, han åt lite, och när han sen bara spottade ut maten, rapade jag honom.

Vad gör ungen efter det?
Jo han stoppar ändå näven helt hetsigt i munnen.
man vet ju liksom inte vad han vill
Skit knepigt, jag hade gärna haft en instruktionsbok på min bebis.
Även om det hade varit på ett annat språk så hade jag haft någon hjälp av det.

Dagen ger två besök, på förmiddagen kommer Carro på lite besök, och eftermiddagen kommer Anita på besök

Håll tummarna att det fina vädret håller i sig till runt kl 13, för då kommer solen till vår balkong
HELT UNDEBART!
ÄLSKAR VÅREN OCH SOLEN!!


Kommentarer
Postat av: mia

vissa bebisar har enormt sugbehov.. alicia ville ju ha mig som konstant napp.. så därför fick hon vanlig napp.. hon höll oxå på med hela handen i munnen!

2010-03-14 @ 10:58:36
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0