jag är fet....

Jag har insett hur trååååkig jag är!
Jag är tråkig, jag är tjock, blek med stripigt hår.
Jag gör ingenting om dagarna förutom gör något som har med W att göra, fikar med Anita eller mamma, eller syster.
Eller går till netto. netto är min stora utflykt.

Varför flyttade vi hit för?
Den tanken slår mej ibland, fast jag trivs ändå!

Anyway, tillbaka hur kass jag är. Jag är sjukt lat också.
R påpekar det jag blir lika förbannad varje gång (antagligen för att jag vet att det är sant!)

Så mycket saker jag borde ta tag i, som jag inte gör. Why, cant really tell!
Nu ska jag göra mej lite fetare....

Vad jag ville ha sagt med detta vet jag inte, antagligen har jag ett litet sammanbrott i detta nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0