telia eller felia... u choose...

Nu har jag ringt och tjafsat med Telia!
Förstår att ibland gör sånna där system som dom lite själva vill, det är inte personernas fel!
Men när man som kund gör allt för att de inte ska bli fel, så blir de det ändå!

Sa upp mitt bredband i juni, så uppsäningstiden blev juli, aug sept.
Eftersom vi flyttade o vi sålde lägenheten så ville den nya killen sätta igång sitt, men kunde inte då vårt fortf var på under uppsägningstiden

När ja ringde och bad dom stänga av det, eftersom vi flyttat, så gjorde dom en ny uppsägningstid och nu hade ja fått en faktura på över 1000 kr. Då hade jag ringt då ja fick ett konstigt papper där man kunde tolka då att min uppsägningstid va från de datumet ja ringde och stängde av skiten. Då sa hon på kundtjänst att nä det stämmer inte, det står bara konstigt på pappret!

Men näää de va ju så som jag hade befarat!
Suck!

Men det är löst, och vi är nu inte 1169 kr fattigare som jag trodde
Me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0