Använd öronen!

God morgon, eller den är väl kanske inte jätte god med tanke på att det är en jobbdag haha! Jag hade hellre legat kvar i sängen och gosat in mig i Rs famn och kanske en liten Winton bredvid!

På tal om Winton så är han i en fas där han totalt inte använder öronen för fem öre!
Det ignoreras och trotsas på ett sätt som gör mej så förbannad så ibland vill jag lappa till honom!
JA det är sant och det skäms jag inte för, naturligtvis så gör jag ju inte det, däremot skickar jag iväg honom till R eller hans rum så jag får en chans att lugna mig lite. Men han vet exakt vilka knappar han ska trycka på och han trycker på dom, OFTA just nu!
Men det där kommer väl att ändras till något annat så småningom, jag kommer dock sätta hårt mot hårt och helt enkelt ge han ett val, lyssna eller så blir det konsekvens!
Godd luck! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0