as måndag and the week after...

Efter en måndag from hell, både i avseendet att det var lite saker från mitt hjärta som fick lyftas av, samt att jag försov mej rejält som gjorde att jag glömde kort hemma, ingen mat med mej. Sa jag försenad till arbetet. Mina cykelnycklas försvann i ca fem min efter det att jag låst upp låsjävlet.
 
När jag slutat min arbetsdag så har kedjan hoppat på cykeln och som sagt, inget kontokort så promenad i kilklackar var att vänta.
 
Tisdagen vände det rätt bra, känslan var mkt bättre, kanske var det p.g.a mitt lättade hjärta kanske inte. Men efter storhandling av min sambo, en bra dag på jobbet kunde jag slappa i soffan och må rätt bra!
 
Idag är det onsdag, tvättid idag, känns ju mindre bra. Vad det blir för mat vet jag inte heller. Ingen ork eller energi, så sätt är det skönt när R slutar tidigare för då kan man få lite hjälp med det där!
 
Detta inlägget avslutar jag med SKITCYKLAR!
Jag förklarar mer imorgon om det där! Krävs ett längre inlägg ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0