lusläst efter vikt!

Har känt mej stor den senaste tiden och började fundera på om jag är före eller efter min förra graviditet. Har plöjt igenom några månader utan tecken på vikt, däremot en massa ätande! GÖTT tänker jag, för jag äter faktiskt rätt mkt bättre denna gången om jag ska jämföra!
 
 
TJI FICK FUCKING JAG,,, för några inlägg under finner jag detta!
 
citat:

bortgjord....

Igår var jag ute och surfade på familjeliv. Där diskuteras allt man tänkas kan, bland annat vikt naturligtvis.
alla klagar så på att min mage är så stor, så då läste jag lite och natuligtvis så var jag den enda som gått upp över 5 kg, som är ungefär där jag är då naturligtvis.

skrev då in detta inlägget
Sedorika: Då kan ju flodhästen trösta med att jag gått upp ca 5-5,5 kg går in i v 19+0 imorgon

Idag går jag in för att se vad mer folk har skivit, ser då detta svaret till mej
Flodhäst??
Vad kallar du då mig..?? ; )

Hade gått upp 10 kg i v 19..


totalt bortgjord, eller hur!?
Dock skönt att höra att jag kanske inte är överdrivet stor.

dock grät jag nästan en skvätt efter vågskålen gett mig sin dom, denna veckan sen är det slut ätet på allt skit! *försöka iaf* ;)
 
 
oh well, jag är inte uppe i över 5 kg ännu men då är jag ju i v 17 snart och har väl iaf gått upp snart 3 kg iallfall. .
Så ja denna gången lär väl bli lika illa som förra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0