trötthet

Det är det enda jag tjatar om. Hur trött jag är men de är ju de enda jag är!

förövrigt är jag extra tacksam för My att hon finns, tar mig igenom jobbdagarna lite enklare!
jag är också extra tacksam för min sambo, du är speciell på många vis. en böld i arslet om jag ska sno ramonas uttryck. men just nu är du en klippa med allt runt omkring oss och det älskar jag dig lite extra för!

lilleman som utmanar mig såpass att jag har lust att stoppa huvudet i ugnen fler gånger än jag hinner räkna men så kommer han in mitt i natten och kryper ner och allt är glömt!

ett sista ord till allt som försiggår omkring, man kanske ska städa i eget hus innan man kastar Skit åt annat håll.
Det är det enda jag kommer nämna om detta då hela situationen rent utsagt är pinsam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0