God morgon med en skvätt ångest

Vet inte varför men idag var en sån där dag då jag bara önskade lite lite att W var sjuk. Vill verkligen inte gå till arbetet! Fan vad jobbigt att ha det så här, kan inte förstå att folk kan vara kvar länge på ett jobb och må så här. Det tär ju något fantastiskt på en!
Men jag är här och det är bara att pressa sig igenom dagen!
 
Idag är det fredag och jag ska hem, och försöka att bara slappna av, mannen min ska på grabbkväll på lördagen så jag tror (inte riktigt bestämt haha) att jag och W kommer styra kosan mot Smedby och hälsa på My och Charlie.
Söndagen blir loppis, samt lördagen måste jag in och köpa mig lite lite smink inför galan som är nästa helg efter denna!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0