Onsdag

Snart halvvägs genom veckan, alltid något att fira!  :P
 
Igår kom jag hem, bråkade med winton as usual,herregud det blir så tråkigt när vi håller på såhär. R tog ut hans tv bara för han inte lyssnade, me de gick så bra att somna ändå, lite kli på ryggen, lite förlåt och pussar och kramar så somnade han så bra så!
 
Efter det blev det lite rostade mackor och sen försvann luften ur mig, herregud! Klockan nio och jag borde sova, MEN ph går ju och nu har jag kollat på så mycket så nu kan jag ju inte sluta!
 
Idag så ska jag inventera lite om jag hittar en bikinidel som jag kan ha under min klänning då det är halterneck, annars blir det panikhandling på fredag en sådan ;)
 
Ja de va la allt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0