Torsdag

Det känns rätt positivt idag, kan inte riktigt säga varför, jooo förutom att jag slutar kl 16.15 idag! DET är inte helt fel!
Förutom detta känns det som en rätt bra dag , bra stämning, skojigt liksom!
Det lär väl dock ändras rätt fort, allt hänger på det första samtalet, det kommer avgöra om denna glada stämning hos mig kommer att fortsätta eller rinna ner i avloppet!
 
För övrigt vet de flesta av er vad som hände på jobbet i höstas och hur det varit efter det. Orättvisan, hatet mot a special someone! Denna människa möter man ju i korridorerna lite då och då. Ett par tillfällen så hejar hon. hon HEJAR. Excuse moi, men tror hon på allvar att jag kommer säga hej tillbaka.
Du förstörde i princip mitt liv utan att egentligen överdriva, inte bara förstöra det jag gjorde, inte bara mina arbetstider, inte bara mitt liv utanför jobbet ruckas då det ändrats på jobbet, och hon tror på allvar att jag tänker svara. Vet inte vad jag vill med de här meningarna, men det är bara något som stör mej och för att lägga ner och inte störa sig på det så måste jag få ur mig det!
 
Nu ska jag försöka vakna till liv med lite varm choklad!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0