10 i topp lista...

Go kväll!

nu kollar jag på tokyo drift (2 fast 2 furious), en bra film, förrutom när han ska race mot "drift" kungen och han sabbar bilen totalt som han by the way har lånat.

Jag kan inte titta på sånt, jag tycker de är så pinsamt, så jag tog datorn och bloggar lite istället.

Idag hade jag och C en skriva lista, tydligen gjorde hon och hennes stockholms/jokkmokk polare så när hon var mindre. 10 saker som båda vill göra, och sen byter man och skriver ja och nej.

Min lista var
1. Sno GB gubben
2. Baka
3. Spela skippo
4. Ut och gå
5. Ägga grannen
6. Sola
7. Hyra film
8. Bio
9. Bowla
10. ngt mer som jag inte kommer ihåg.

1:an och 5:an lockade mest :P

De blev Sally istället och de var lika kul det, det roligaste var att Carro och hennes kille bor i en etta (de letar hus) vi låg i sängen och kolla på Sally, han kolla på andra tv:n, och båda höjer för att den inte hör på sin tv. Tror vi var uppe på typ volym 50 innan Carro bad O att sänka :)
En etta är inte stor nog för någon av dom, haha!

Neej nu ska ja kolla på tv:n igen! Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0