busunge nr 1

god kväll

Dåligt med uppdatering idag men det har varit annat som tagit min fulla uppmärksamhet. Bebis och Malin. Världens sötaste unge (iaf tills jag får min :) med Malins perfekta läppar och härliga humör.

Malin bytte på sessan och tvättade och gjorde rent rumpan, på med en ny blöja. Sen låter det konstigt, som att en mage kurrar, jag kollar på Malin och så ser jag malins min.- Hon bajsade igen. Så det var bara av med blöjan och tvätta rent igen och på med en ny. Busunge alleredan =)

Varit där heela dagen och sen solning med C på kvällskvisten. Härligt värre, förutom mina finnar som bara blir större och större för varje gång jag tittar mej i spegeln. Förhoppningsvis är det p.g.a behandlingarna, att skiten börjar dras ut. Annars är det hudläkare nästa...

Imorgon är jag ledig, så jäkla skönt och jag ska bara slappa och ligga i sängen och dra mej! inte göra någon nytta!

Nej dags att få i mej något att äta och sen kolla på the city =)

Sov gott vänner!




Kommentarer
Postat av: Kia

Jaha, så du dissar oss ännu en dag?!?!?

2009-04-14 @ 08:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0